Verzenden
Verzending en bezorging
Verzendvoorwaarden voor website knall
Door deze website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
de kosten van verzending van bestellingen zijn onafhankelijk van het land waarnaar u wilt verzenden
* Voor alle producten waar de breedte groter is dan 2000 mm (200 cm), wordt 50 EURO toegevoegd aan de verzendkosten
* Voor alle producten met een breedte groter dan 2400 mm (240 cm) wordt 80 EURO toegevoegd aan de verzendkosten, en voor alle producten met een breedte groter dan 4000 mm (400 cm) wordt 290 EURO toegevoegd aan de verzendkosten.
* Wij voeren bestellingen uit in de hele EU, de verzendkosten van zo'n bestelling zijn afhankelijk van het ontvangende land en worden automatisch toegevoegd.
Veelgestelde vragen over uw bestellingen vindt u hieronder:
- Heb ik de mogelijkheid om een specifieke dag af te spreken voor de te leveren producten?
Momenteel is het onmogelijk om een specifieke ophaaldatum af te spreken of de verzending uit te stellen. U wordt echter aangeraden om de beschikbaarheid van goederen en de levertijd te controleren, zodat u op tijd op de plaats van levering aanwezig kunt zijn.
Om onze klanten te ondersteunen, laten wij de artikelen naar een ander adres verzenden. Optie die het vaakst wordt gekozen door de klanten, is de goederen op de werkplaats te laten afleveren, zodat een collega ervoor kan tekenen, waardoor u de verzending niet opnieuw hoeft te regelen. Bovendien moet u eraan denken om voldoende personen te informeren dat er een pakket voor u zal zijn, zodat het niet per ongeluk wordt geweigerd.
Verder hebben we ontdekt dat afgezien van een hoog slagingspercentage met betrekking tot de verzending van onze artikelen, er enkele problemen optreden wanneer de levering op een woonadres plaatsvindt in plaats van op een zakelijk adres. Daarom wordt klanten altijd aanbevolen om te kiezen voor levering op hun werkplek, om problemen te voorkomen.
- Moet ik thuis zijn om de levering op te halen?
Voor alle goederen die wij verkopen moet getekend worden, tenzij het pakket zo klein is dat het via de Post kan worden bezorgd en in de brievenbus van de klant kan worden geplaatst.
Als een klant bereid is zijn producten bij zijn buurman achter te laten, moet hij een vakje met verzendinstructies invullen dat op de afrekenpagina wordt geplaatst.
Ook is er een mogelijkheid tot bezorging op de werkvloer, al dient u dan wel rekening te houden met de grootte van het pakket, zodat u het mee naar huis kunt nemen zonder de goederen te beschadigen.
- Worden de bestelde producten in delen geleverd?
We verzenden meestal geen bestelling voordat ze volledig zijn voltooid.
Er zijn echter enkele situaties waarin we een deellevering van de bestelde producten kunnen organiseren. Neem dan contact met ons op en u krijgt meer informatie.
Indien u uw bestelling in delen levert, rekenen wij geen extra bezorgkosten.
- Kunnen de bestelde goederen buiten de EU worden geleverd?
Momenteel leveren wij onze producten alleen binnen de Europese Unie
Volledige informatie over de plaatsen waar we bezorgen, is te vinden op onze bezorgpagina.
- Hoe lang moet ik wachten op mijn op maat gemaakte goederen?
Traditiegetrouw leveren wij onze op maat gemaakte jaloezieën binnen 14-20 werkdagen.
- Er is geen informatie over gratis verzending wanneer ik producten aan het winkelmandje toevoeg?
Gratis levering wordt ook niet langer aangeboden voor gekozen goederen.