Retouren & vervangingen

Retouren & vervangingen

  • Geeft terug

Voor levering ondergaan alle artikelen een kwaliteitscontrole, maar als u problemen ondervindt, neem dan contact met ons op.

We zullen er alles aan doen om uw probleem zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen, en als dat nodig is, ontvangt u zonder vertraging een vervangend product. Als een klant gratis geleverde goederen retourneert, als gevolg van het feit dat de waarde van de bestelling hoger was dan € 200, hebben we het recht om de bezorgkosten in rekening te brengen, als de geretourneerde producten de totale waarde van de bestelling lager maakten dan € 200 .


Houd er rekening mee dat de kleuren die op onze webpagina aanwezig zijn slechts een weergave van kleuren zijn. Wij nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor de verschillen in kleuren en tinten die kunnen optreden tussen de genoemde afbeeldingen en het echte materiaal.

  • Retourneren van maatartikelen

Het is niet mogelijk om maatartikelen (zoals rolgordijnen) die door ons of een derde zijn besteld en vanaf onze webpagina zijn verzonden, te retourneren.

Het is echter mogelijk dat de fabricage defect is of dat het product beschadigd is geraakt tijdens het transport.


Terugbetalingen

  • Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Elke terugbetaling wordt gedaan op een bankpas of creditcard die is gebruikt bij het betalen van de bestelde goederen. We doen er alles aan om de terugbetaling binnen twee werkdagen na acceptatie van de door u geretourneerde producten op een creditcard of PayPal-rekening van u uit te voeren.

Het is belangrijk om te omarmen dat dit geen betrekking heeft op de verwerkingstijd van uw bank.

Na voltooiing van de terugbetaling ontvangt de klant een e-mail met een bevestiging van informatie over betaling, datum en bedrag.

Bij een bestelling met pinpas of creditcard wordt het bedrag binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort op deze pinpas of creditcard.


  • Ik heb mijn creditcard/betaalpas gewijzigd of deze is verlopen. Hoe kan ik dan mijn geld terugkrijgen?

Het is de plicht van Knall om alle terugbetalingen te verwerken in overeenstemming met de oorspronkelijke betalingsmethode die door de klant is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.

Het maakt niet uit of de betaalkaart inmiddels is verlopen of niet, of dat u uw account heeft opgezegd of gesloten. Het is typisch dat de terugbetaling automatisch op dezelfde rekening wordt verwerkt, maar de klant kan om andere informatie uit de bestelling worden gevraagd.

Als het niet mogelijk is, wordt er door onze klantenservice een goede regeling getroffen.

  • Hoe krijg ik mijn geld terug als mijn product binnen de bedenktijd wordt geretourneerd, dus binnen 7 dagen?

Volgens de wettelijke bepalingen hebben inwoners van de EU het recht om zich binnen 7 werkdagen na de dag waarop het gekochte product is ontvangen, terug te trekken uit de aankooptransactie. Zie uw wettelijke rechten voor meer informatie over dat onderwerp.

In geval van annulering van de bestelling binnen de genoemde bedenktijd en als we geen fout hebben gemaakt, krijgt de klant de prijs van de producten en de leveringskosten op de volgende manier terugbetaald:

Als een klant een product wil retourneren dat deel uitmaakte van een grotere bestelling, krijgt hij de verzendkosten per product terugbetaald
Als een klant alle producten van de bestelling wil retourneren, krijgt hij de juiste bezorgkosten per product en de gemaakte kosten per bezorging terugbetaald
Indien een artikel bij de klant wordt afgehaald, hebben wij het recht om de incassokosten op de klant te verhalen


  • Mijn terugbetaling is niet naar mij verzonden. Wat zal ik doen?

U dient contact met ons op te nemen als er zes werkdagen zijn verstreken vanaf de datum waarop u een e-mail ontvangt met een bevestiging van de terugbetaling.

De retourstatus wordt bevestigd en de klant krijgt een referentienummer met betrekking tot de terugbetaling, dat door de bank kan worden gebruikt om de betaling te traceren.

Restituties die worden geretourneerd of afgewezen, worden opnieuw uitgevoerd via een bankoverschrijving of een cadeaubon. Het kan zijn dat de klant hieromtrent aanvullende informatie moet verstrekken.