FAQ


Er staat een fout op de factuur, hoe kan ik deze corrigeren?

  • alleen kleine fouten op de btw-factuur kunnen worden gecorrigeerd, zogenaamde typefouten in de bedrijfsnaam of het adres. Als er een fout op uw factuur staat, schrijf dan naar store@knall.co.uk
  • Als er een ander type fout in de factuur staat, bijvoorbeeld een ontbrekende of onjuiste NIP, kunnen we deze niet corrigeren.

[Rechtsgrondslag: art. 88 van de BTW-wet; kunst. 106b van de BTW-wet]

Kan ik onder rembours bestellen?

  • Ja, wij verzenden onder rembours (rembours)
  • Wij voeren bestellingen onder rembours alleen uit voor producten tot een breedte van 2400 mm (240 cm), als de breedte van het bestelde product groter is dan 2400 mm (240 cm), is de betaalmethode onder rembours niet beschikbaar BC.
  • Rembours is beschikbaar voor bestellingen met een waarde tot 5000 PLN

Wanneer kan ik profiteren van gratis verzending?

  • In het geval dat de waarde van de bestelling hoger is dan PLN 400 en de betaling wordt gedaan via bankoverschrijving, zijn de verzendkosten GRATIS

Krijg ik een factuur als ik bij knall koop?

  • Ja, de factuur in elektronische vorm wordt in een apart e-mailbericht bij het .PDF-bestand gevoegd
  • Om een factuur voor het bedrijf te ontvangen, moet u het formulier met het belastingidentificatienummer invullen bij het plaatsen van de bestelling

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

U kunt uw bestelling betalen met:

  • Traditionele bankoverschrijving (het rekeningnummer staat op onze tab contact )
  • Betalingssysteem (PAYU.PL) ONLINE of CARD
  • Betalingssysteem (PAYPAL) ONLINE of CARD

Zal ik een uitgestelde betaling doen in de knall store?

  • Het is alleen mogelijk om met een uitgestelde betalingsdatum in te kopen voor budgeteenheden. Geïnteresseerde entiteiten of instellingen wordt gevraagd om zoals gewoonlijk een bestelling te plaatsen via de online winkel en vervolgens het bestelnummer ter verificatie naar het adres sklep@knall.pl te sturen. In geselecteerde gevallen is ook een machtiging verplicht

Mijn promotiecode werkt niet, wat moet ik doen?

  • Als je een probleem hebt met de kortingscode, stuur ons dan een e-mail naar store@knall.co.uk
  • Het bericht moet een kortingscode bevatten die niet werkt en nee. Van uw bestelling